İklimlendirme devi dört yıl ortadan sonra klima sistemleri alanındaki iş ortaklarıyla ‘Yeni, Yine, Birlikte’ temasıyla yapılan bayi toplantısında bir ortaya geldi
Geleceğin iklimlendirme tahlillerine bugünden hayat veren Mitsubishi Electric, Klima Sistemleri Bayi Toplantısı’nda Türkiye genelinde yer alan tüm bayi, satış noktası ve tahlil ortaklarıyla buluştu. Pandemi nedeni ile uzun bir orta verildikten sonra yine düzenlenen tertibin ana teması ise ‘Yeni, Yine, Birlikte’ olarak belirlendi. Mitsubishi Electric Türkiye Lideri Şevket Saraçoğlu, Mitsubishi Electric Türkiye Lider Yardımcısı Jun Horibe ve Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç’ın konuşmalarından çıkan ortak iletide, yeni periyotta şirketin küresel gücünü ve mahallî bilgi birikimini iş ortakları ile birlikte en yüksek düzeyde gösterme amacı yer aldı.
İklimlendirme dalının teknoloji devi Mitsubishi Electric; Marmara, Ege, Çukurova ve Güneydoğu Anadolu, Akdeniz, İç Anadolu ve Karadeniz bölgelerindeki 198 bayiden toplamda 300 kişiyi Klima Sistemleri Bayi Toplantısı’nda ağırladı. Dört yıl üzere uzun bir ortanın akabinde 24-27 Kasım tarihleri ortasında Limak Cyprus Deluxe Hotel’de gerçekleştirilen tertibin birinci iki gününde Mitsubishi Electric grubunun katıldığı iç toplantılar gerçekleştirildi. Son gün ise tüm bayilerin iştirak ettiği bayi toplantısı; çeşitli sunumlar ve müsabakalarla keyifli anlara tanıklık ederken gala yemeği ile kapanış yapıldı.
“Dünyadaki krizler ve gelişmeler karşısında bayilerimizin yanındayız”
Türkiye’deki iş ortaklarıyla birlikte tüketicilere yeni jenerasyon teknolojilerle en düzgününü sunmak için çalıştıklarını ifade eden Mitsubishi Electric Türkiye Lideri Şevket Saraçoğlu,şu açıklamalarda bulundu: “Ülkemizde uzun yıllar evvel distribütörlüklerle başlattığımız öykümüzü daha da güçlendirmek gayesiyle 2012 yılında Türkiye’deki faaliyetlerimize resmi olarak başlamamızın 10’uncu yılını geride bıraktık. 1921 yılında Japonya’da ticari faaliyetlerine başlayan Mitsubishi Electric’in Türkiye kıssası, markanın hem klima hem de fabrika otomasyonu alanındaki distribütörleri aracılığıyla uzun yıllar öncesine dayanıyor. 1988 yılında şimdiki ismi AG-MELCO olan şirket ile asansör ve yürüyen merdiven satışına başladık. 1993 yılında fabrika otomasyon sistemleri distribütörlüğü ile Türkiye’de otomasyon aygıtlarının satışına başlamış olduk. 2004 yılında ise klima distribütörlüğü ile klima satışı gerçekleştirdik. Türkiye’deki müşterilerimize daha düzgün hizmet verebilmek ismine 2012 yılında Mitsubishi Electric Turkey Elektrik Eserleri A.Ş.’yi kuran şirketimiz, böylelikle iki ülke ortasındaki öyküde yeni bir sayfa açtı. Bugün ise Türkiye’de sayısız muvaffakiyet ve dev projeye ismimizi yazdırmaya devam ediyoruz.En büyük maksadımız; faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda tüketicilerimize ve iş ortaklarımıza inovatif ve etraf dostu eserler sunarak rekabette öne çıkmak ve büyümeye devam etmek. Pandemi sürecinde tüm iş dünyası olarak çeşitli zorluklarla karşı karşıya kaldık lakin krizler fırsatları doğurur, şirketimiz için o denli de oldu. Bundan sonraki süreçte de dünyada neler olacağını bilmiyoruz. Lakin şunu bilmenizi isterim ki her vakit yanınızdayız. Bugünün mottosu olan ‘Yeni, Tekrar, Birlikte’ anlayışımız ışığında işlerimizi sıhhatle büyütelim istiyoruz.”
“Türk halkına daha âlâ hizmet verebilmek için birlikte çalışacağız”
Bayi toplantısının mottosu olan ‘Yeni, Yine, Birlikte’ iletisini çok önemsediğini söyleyen Mitsubishi Electric Türkiye Lider Yardımcısı Jun Horibe; “Mitsubishi Electric olarak geçen sene 100. yılımızı kutladık. Japonya’da bir şirketin ömrünün ortalama 30 yıl olduğu biliniyor. Mitsubishi Electric ise 100 yıldır var zira dünya genelinde pek çok ülkeye yatırım yaptı ve 2018 yılında Manisa’da da yeni bir klima fabrikası kurdu. Bu noktada Mitsubishi Electric için kıymetli bir pazar olan Türkiye’ye yatırım yapmaya devam edeceğiz. Gelecek yıl devamlılık için yeni bir model tanıtacağız. Burada altını bilhassa çizmek istediğim konu ise kaliteye bağlılık prensibimiz. Eylül ayında Antalya’daki müşterilerimizi ziyarete gittiğimde kaldığım otelde 600 adet Mitsubishi Electric klima kullanıldığını ve beş yıldır hiçbir sorun yaşamadıklarını öğrendim. Ayrıyeten 1998’den beri eserlerimizi satan bir bayinin showroomlarında 1998’den kalan bir eserimizin hala çalıştığını görmek de beni çok etkiledi. Mitsubishi Electric’in sloganı olan ‘Changes for the better’ ışığında daha düzgünü için değişim ve kalite taahhüdümüzü sürdürürken birçok zorluğun da üstesinden geliyoruz. Bu noktada Türk halkının hayatını daha yeterli bir istikamete gerçek değiştirmek için çalışırken en değerli güç kaynaklarımızın başında da iş ortaklarımız geliyor” dedi.
“Değişen ve gelişen perakende ekosisteminde birlikte büyüyeceğiz”
Bu kadar geniş bir ailenin üyesi olmanın ve daima büyüyen bir tertipte her vakit daha düzgünü için birlikte omuz omuza çalışmanın verdiği heyecanı paylaşan Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç; “Bayi toplantılarımıza uzun bir orta verdik. Bunun çeşitli zorunlulukları oldu, dünya olarak çeşitli badireler atlattık. Bu zorunlulukları yeniden iş ortaklarımızın sağduyulu takviyeleriyle bertaraf ettik. Şunu unutmayalım ki, bilhassa genç nüfus yapımız içerisinde alışkanlıklar değişmekle birlikte perakende gün geçtikçe farklı kanallarda büyüme gösteriyor. Biz iş ortaklarımızla birlikte bu yeni dönüşüm evresinde de tahlil odaklı ve her vakit olduğu üzere gerçeğin gerektirdiği halde işlerimizi yürüteceğiz. Zira markamızın büyüyen bir ivmeyle ilerlemesinin temel nedenlerinin başında, 100 yıldır devam ettirdiği çalışmalarını iş ortaklarıyla birlikte güçlü bir biçimde yürütüyor olması geliyor. Bugün Mitsubishi Electric Türkiye olarak bu muvaffakiyetin ve sinerjinin daha da verimli hale dönüşmesinde uygun fırsatlar olduğunu görüyoruz. Birlikte daha güzeli için değişerek, gelişerek, büyüyerek pazarda ve Türkiye’deki başka tüm sektörel yapımız içinde daha âlâ bir noktaya gideceğiz. Bu hususta inancımız tam” biçiminde konuştu.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı